Aliejinių moliūgų sėklos, belukštės, 1kg. Kokybiškos ir labai skanios!

9,99 €

Turime, galima užsakyti

Kokybiškos bei ypač švarios belukštės aliejinių moliūgų sėklos, kurias vežamės tiesiai iš Austrijos ekologinio ūkio! Puikiai tiks Jūsų stalui: salotoms ar ledams pagardinti bei praturtinti vitaminais racioną!

Smulkiau

Pridėti prie pageidavimų

NORITE PAKLAUSTI? SKAMBINKITE MUMS: +370 686 48432

Moliūgų sėklos

28 gramai lukštentų moliūgų sėklų turi 151 kaloriją, 1,1 g skaidulų, 5 g angliavandenių, 7 g baltymų, 13 g riebalų (6 g iš – jų omega 6), 18 % rekomenduojamos paros normos (RPN) vitamino K, 33 % RPN fosforo, 42 % RPN mangano, 37 % RPN magnio, 23 % RPN geležies, 14 % RPN cinko, 19 % RPN vario. Jose yra ir natrio, vitamino B2 bei B9. Moliūgų sėklose gausu riebalų, tačiau juos mūsų organizmas labai mėgsta. Šios sėklos – tinkamas omega 3 ir mononesočiųjų riebalų rūgščių, tausojančių širdį, saugančių nuo uždegimų, padedančių reguliuoti kūno svorį, šaltinis. Kaip ir kitus sveikuosius riebalus, moliūgų sėklas patariama vartoti nedideliais kiekiais ir dažnai, tinka patiekalams pagardinti ar tiesiog rinktis kaip užkandį.


Moliūgų sėklos vertinamos kaip puikus cinko šaltinis, tad PSO (Pasaulinė sveikatos organizacija) rekomenduoja jas vartoti. Kuo cinkas svarbus mūsų organizmui? Jis būtinas organizmui augti ir vystytis, baltymų sintezės (gamybos), genų ekspresijos (tai procesas, kurio metu DNR saugoma informacija paverčiama instrukcijomis, pagal kurias gaminami baltymai ir kitos organizme svarbios molekulės) procesams vykti, žaizdoms gyti, imuninei sistemai stiprinti, 300 fermentų veiklai vykti (tie fermentai svarbūs medžiagų apykaitai, virškinimo procesui, nervų sistemos funkcijoms). Įdomu ir tai, kad cinkas didina spermos kokybę, stiprina reprodukcinės vyrų sistemos darbą, gerina miegą. Šiek tiek moliūgų sėklų patariama suvalgyti prieš miegą, nes jose esanti aminorūgštis triptofanas virsta serotoninu, o ši biologiškai aktyvi medžiaga – hormonu melatoninu, reguliuojančiu organizmo bioritmą, gerinančiu miego kokybę. Siekiant gauti reikiamą triptofano kiekį, reikėtų suvalgyti 200 g moliūgų sėklų.